Зеленчуци за отслабване

Зеленчуци за отслабване

Ако искате да отслабнете и да влезете във форма, добре е да знаете, че има някои сортове зеленчуци за отслабване, които са по-доказани от други и трябва да бъдат включени в ежедневната ви диета.

Храна за отслабване

Преди всичко трябва да се предпочитат пресните храни пред индустриалните. Без съмнение, зеленчуците винаги са най-добрия избор, както за пречистване на тялото, така и за въвеждане на витамини, антиоксиданти и минерали.

Все пак трябва да изберете правилните съставки: по-специално, някои зеленчуци помагат за отслабване благодарение на тяхното благоприятно действие върху мазнините и течностите, придружени от голямото количество фибри и вода, които повишават чувството за ситост и помагат за справяне с пристъпите на глад.

Трябва да мислите, че някои от тях дори имат отрицателни калории, тоест с достатъчно ниско ниво на калории, за да позволи на тялото, при метаболизирането му, да използва повече калории от приетите.

Продължете да четете, за да разберете списъка със зеленчуци, които да включите в ежедневната си програма или към вашата ефикасна диета за отслабване.

Зеленчуци за отслабване

Маруля

Зелените листни зеленчуци и марулята, по-специално, са храни, богати на витамини и минерали, включително магнезий. Те съдържат фибри и засищат. Марулята има благоприятен релаксиращ ефект в случай, че страдате от тревожност, дори повече, ако е причинена от диети за отслабване. Съдържа 17 калории на 100 грама, много е лека и съдържа бетаин и бета-каротин, полезни за тен.

Лук

Лукът е отличен вариант за включване в ястията, ако искате да отслабнете. Той помага за елиминирането на течности, избягва запек и контролира нивата на кръвната захар. Полезен е за страдащите от задържане на вода или за пречистване на бъбреците. Също така е богат на витамини А, С, Е и В група, на калий, калций и натрий и е от съществено значение за високото си съдържание на фитоестрогени и канелоподобни вещества, които насърчават диурезата и следователно премахването на застоя на течности.

Краставици

Това е зеленчук с високо съдържание на вода и ниско съдържание на калории: идеален за засищане и идеален за добавяне към салати, но също и като съставка за смутита и екстракти, като освежаващо и диуретично средство. Винената киселина, присъстваща в пулпата, помага да се блокира трансформацията на въглехидратите в мазнини. Настоящата целулоза насърчава чревния транзит и елиминира токсините, както и намалява холестерола. Съдържа 15 калории на 100 грама и заради това е прекрасна храна, която служи за отслабване.

Броколи

Броколите са вид зеленчук с много свойства, с ниско съдържание на натрий и калории (само 34 на 100 грама), но богат на фибри. Те са отличен съюзник в борбата с мазнините и защитата от рак и много други заболявания.

Препоръчват се при депуративни диети, тъй като позволяват борба с хроничния запек, който причинява подуване, както и задържането на вода. Естественото съдържание на антиоксиданти позволява укрепване на имунната система. Препоръчително е да не ги варите твърде много, за да запазите свойствата им непокътнати.

Спанак

Спанакът е богат източник на хранителни свойства, има нисък въглехидратен индекс и стъблата са богати на фибри. Съдържащите се хранителни вещества са главно витамини А, С, Е, К, В1, В2 и В2, както и желязо, магнезий и калций. Винаги е по-добре да го ядете сурово или сотирано, а не във вода, за да не рискувате да разредите хранителните вещества.

Чушки

Чушките са богати на витамини и минерали, но са с ниско съдържание на калории. Те спомагат за изгарянето на калориите на тялото, докато настоящият капсаицин позволява повишаване на телесната температура и по този начин насърчава загубата на тегло. Ето защо чушките са идеалната храна за отслабване.

Домати

Доматите пречистват организма, богати са на антиоксиданти, биофлавоноиди, витамини А, В, С, В3 и К, минерали като фосфор, калций, цинк, магнезий, калий, натрий и манган. Те също така имат много малко калории (20 на 100 грама). Доматения сок е отличен за вашата ефикасна диета за отслабване и здравословен аперитив.

Копър

Със само 9 калории на 100 грама, копърът е хрупкава и вкусна закуска, идеална за добавяне към салата. Съдържа много витамин С и калций и само 1% захар. Консумирането на копър помага за намаляване на гликемичния индекс на храните, богати на захар, приемани в едно и също хранене. Притежавайки висока засищаща сила, този зеленчук успокоява желанието както за сладко, така и за солено. Насърчава пречистването и регулира работата на червата, като изпуска корема.

Целина

Целината съдържа само 16 калории на 100 грама. Съдържа бетаин, вещество, което помага за премахване на телесните мазнини и е антидепресант. Той е много усвоим, тъй като 95% се състои от вода и поради тази причина помага за пречистване на тялото, елиминирайки токсините и задържането на вода. Има засищащ ефект, подобрява бъбречната дейност, регулира холестерола и подобрява кръвообращението.

За още интересни статии, свързани с пречистване на тялото, съвети за бързо отслабване или различни детокс храни, можете да посетите нашата Блог страница. За предстоящи промоции и оферти, следете нашите страници във Facebook и Instagram.

Вземете най-новите актуализации относно тенденциите в храненето, здравето и уелнеса.

    Прочетох Политиката за поверителност

    Този сайт използва „бисквитки“ (cookies).
    Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“.